8 września 2013

Nutellowe ciasto w kubku z masłem orzechowym

No i niedziela nastała:) Człowiek by zjadł coś słodkiego ale nie za bardzo ma ochotę piec...a miałby ochotę tylko na kawałek a tu by trzeba całą blaszkę...i przychodzi olśnienie!
Ciasto w kubku! I będzie z niespodzianką w środku:)
Na jego przygotowanie potrzeba góra 5 minut a całą pracę wykona nasz kolega Szef Mike (czyli mikrofala;)) 
Z podanych składników wyszły mi 2 kubki ciacha. W sam raz- dla mnie i mojego Kochania:* No bo nie ma niedzieli bez słodkiego ;)



Składniki:
- 3 łyżki mąki
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3 łyżki cukru
- 1 jajko
- 3 łyżki nutelli
- 2-3 łyżki mleka
- 2 łyżki oleju
- 1 łyżka kakao
- masło orzechowe - użyte jako nadzienie

Wykonanie:
Do miseczki wrzucam jajko, mleko, olej i nutellę. Mieszam do połączenia. Dodaję mąkę, cukier, kakao, proszek do pieczenia. Mieszam ponownie. Jeśli wydaje nam się za gęste-dodaję mleka, gdy za rzadkie-mąki.Ciasto powinno być lejące ale troszkę gęściejsze.
Rozlewam do kubków- do mniej niż połowa wysokości kubka . Do środka wrzucam łyżkę masła orzechowego.
Kubki wstawiam do mikrofali. Nastawiam czas (trwa to od 1 minuty do góra 2 minut- należy obserwować ciacho). 
Wystukuję ciacho na talerzyk - jak ktoś woli elegancko:) Albo pałaszuję prosto z kubka!
Mniam!
Smacznego!

2 komentarze:

  1. niebiańsko :) fajnie, że zrobiony w kubku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń