8 sierpnia 2013

Placuszki z czekoladą i borówkami

Jakoś tak w lecie, zwłaszcza podczas upałów nie chce się gotować...ani jeść...ani w ogóle nie podchodzić do kuchenki... 
I dlatego letnie obiadki są szybkie, delikatne i często z owocami. Inspiracją dla tych placków był ten przepis-  ja do niego dodałam parę rzeczy:)- akurat miałam cudne bieszczadzkie boróweczki zbierane przez Męża więc postanowiłam je także wykorzystać.

                                        

Potrzeba nam:
- 2 opakowania serka danio straciatella
- 1 opakowanie danio waniliowe
- 2 jajka
- 6 łyżek płatków owsianych (ja dałam zwykłe bo takie miałam w szafce)
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 4 łyżki mąki pełnoziarnistej
- kropelki czekoladowe (ja mam firmy RUF)
- cukier waniliowy
- borówki
- śmietana- do podania

Wszystkie składniki  oprócz owoców wymieszać. Masa powinna być gęsta.
Nakładać łyżką na rozgrzaną i skropioną olejem patelnię. Smażyć chwilę. Posypać borówkami. Przełożyć na drugą stronę. Tyle:)
Ja podałam ze śmietanką:)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz