16 maja 2013

Owsianka - miód, borówki i czekolada

Owsianeczka po raz drugi! Bardzo smaczna, troszkę zalatuje świętami ;)- przez przyprawę do piernika. Smaczna, sycąca i zdrowa. Cóż więcej chcieć na dobry początek dnia:) 

Potrzebne nam będą:
- 2 łyżki płatków owsianych
- 2 łyżki otrębów owsianych
- 1 łyżka płatków orkiszowych
- szklanka mleka - 250 ml
- łyżeczka miodu
- szczypta przyprawy do piernika
- posiekane migdały
- posiekane orzechy włoskie
- boróweczki
- kropelki czekoladowe- parę sztuk

Wykonanie:
Wieczorem do rondelka wrzuciłam płatki i otręby i zalałam mlekiem. Dodałam miodu i przyprawę do piernika. Zamieszałam i zagotowałam. Dorzuciłam orzechy i migdały. Wystudziłam i wsadziłam na noc do lodówki. Rano tylko podgrzałam. Sypnęłam borówek i kropelek czekoladowych. 
Pycha śniadanie i dostarcza energii na baaardzo długo!


2 komentarze:

  1. pyszności w owsiance, uwielbiam takie poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak właśnie lubię- bez pośpiechu i smacznie:)

    OdpowiedzUsuń