18 marca 2013

Makaron z łososiem, pomidorkami i oliwkami

I po raz kolejny Makaron Międzybrodzki- tym razem wstążki. Odsłona obiadowa. Obiadek lekki ale sycący. Z Makaronów Międzybrodzkich jestem bardzo zadowolona - gotują się zgodnie z czasem podanym na opakowaniu, nie rozwalają i co najważniejsze - nie przywierają do garnków, mimo, że czasem zapomni się zamieszać ;).
Mężu zadowolony- bo lubi łososia i oliwki, więc obiadek został pochwalony:)

Potrzeba nam:
- Makaron Międzybrodzki - wstążki
- oliwki - ja użyłam zielonych, posiekałam
- pomidorki koktajlowe - pokroiłam w plasterki
- łosoś - płat, ja zakupiłam w Biedronce
- śmietana (18% łaciata)
- parmezan- starty, do posypania

Makaron ugotuj zgodnie z przepisem na opakowaniu. Odcedź.
Do garnka dałam: łyżkę masła, łososia poszarpałam na drobniejsze kawałki i wrzuciłam na rozgrzane masełko. Sypnęłam trochę ziół prowansalskich. Jak już łosoś będzie jasno- różowy wtedy dolewam śmietanki- na oko, tak,żeby powstał sosik. Mieszam chwilę. Do garnka z łososiem wrzucam makaron. Bełtam chwilkę, aby łosoś i śmietanka oblepiły makaron. Wykładam na talerz. Posypuję posiekanymi oliwkami i wrzucam parę plasterków pomidorków. Na koniec troszkę parmezanu.
I gotowe:)
Smacznego!

2 komentarze:

  1. Tak dawno już nie jadłam łososia że teraz jeszcze mi się przyśni w nocy po przeczytaniu przepisu na Twój obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło!:) Ja też właśnie dawno nie jadłam- i w sobotę dosłownie celebrowałam każdy kęs;)

    OdpowiedzUsuń