5 lutego 2013

Pulpeciki w sosie pomidorowym z makaronem

Ostatnio dostałam do przetestowania od firmy MIĘDZYBRODZKIE MAKARONY kilka ich produktów - wielojajeczne makarony w różnych kształtach. 
Dziś propozycja obiadowa z makaronem wstążki gniazdka w roli głównej. Z Mężem makarony lubimy- w wersji obiadowej jak i sałatkowej. Raz w tygodniu makaronik musi gościć na Naszym stole:)Obiadek dosyć prosty ale smaczny i sycący.

Potrzeba nam:
-mięso mielone
- cebula
- 4-5 ząbków czosnku (do mięsa i do sosu)
- przyprawa do mielonego, sól, pieprz
- jajko
- bułka tarta
- puszka pomidorów krojonych bez skórki
- no i oczywiście MAKARON :) - gniazdka wstążki firmy Makaron Międzybrodzki

Zacznijmy od mięsa: do miski wrzucam mięso, jajko, czosnek przeciśnięty przez praskę, troszkę posiekanej cebuli, bułkę tartą. Wszystko zagniatam - jak trzeba dodaję bułki. Ja formowałam małe kotleciki bo akurat na takie miałam ochotę i taką miałam wizję;) Smażymy na złoto.
W międzyczasie sos - do garnka wlewam troszkę oliwy, dodaję posiekanej cebulki i czosnek przeciśnięty przez praskę. Podsmażam chwilkę, żeby aromacik puścił i dodaję pomidory. Mieszam chwilkę, żeby wszystkie zapachy się przeszły i żeby podgotować pomidorki.

Gotuję makaron - ja użyłam wstążki gniazdka Makarony Międzybrodzkie.
Makaron gotowałam około 10 minut - al dente. Jestem z niego bardzo zadowolona - nie rozgotował się i nie przywierał do garnka podczas gotowania. Makaron nie zawiera sztucznych barwników - po ugotowaniu kolor został zachowany. Jest to produkt bardzo dobrej jakości-do jego produkcji użyto doskonałych surowców- mąki z pszenicy durum oraz świeżych jaj, które w procesie produkcji są bezpośrednio wybijane ze skorupek, co czyni ów makaron naprawdę "domowym" w smaku.

Na stronie Producenta: miedzybrodzki.pl możecie poczytać o całym asortymencie firmy oraz o samej firmie: została założona w 1991 roku w Międzybrodziu Bialskim. Jako pierwszy produkt wypuściła na rynek 5-jajeczny makaron krajankę. Na stronie internetowej możemy przeczytać także:
" Produkty Firmy charakteryzują się tym, że podczas gotowania zwiększają ponad dwukrotnie swoją objętość, dzięki zawartości w swoim składzie świeżych jaj oraz mąki z pszenicy durum.Surowce użyte do produkcji pochodzą od dostawców  starannie wyselekcjonowanych na przestrzeni wielu lat. Tradycyjna receptura, która pozostaje niezmienna od początku powstania zakładu  powoduje, że makaron posiada wyśmienity smak, złocistą barwę, jest sprężysty i nie skleja się."

Zgadzam się w 100% - makaron jest bardzo smaczny, grzecznie się zachowuje podczas gotowania:) i śmiało może konkurować z makaronem domowym - bo niestety nie wszyscy mają warunki do samodzielnego wyrobu makaronów.

Oto jak się prezentuje w paczce:


Po ugotowaniu:



A oto Nasz obiadek z Makaronem Międzybrodzkim w roli głównej:


SMACZNEGO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz