17 stycznia 2013

Viva Italia- niech żyje makaron:)

Bardzo lubię obiadki makaronowe. Czasem ja sobie wersję wegetariańską, a Mężowi dodaję np. kurczaczka bo mięsożerca jest straszny:) Ja uważam, że bezmięsnym daniem także można się porządnie najeść.

Do dzisiejszego obiadku potrzebowałam:
- makaron (ja użyłam kokardek)
- pomidory - mogą być z puszki, ja miałam w słoiczku własnego wyrobu akurat:)
- mozarella  (była promocja w Lidlu;))
- parmezan
- listki bazylii

Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. Odcedzić. 
Pomidorki podsmażyć na oliwie- można dodać trochę ziół prowansalskich. 
Wmieszać delikatnie makaron w masę pomidorową. Wyłożyć na talerz. Ja pokroiłam troszkę mozarelli - w takie jakby płatki,położyłam od razu na gorące danie, żeby się troszkę na nim rozpłynął, sypnęłam parmezanu i udekorowałam świeżą bazylią.

Pyszny obiadek. Lekki i aromatyczny. Prosty w wykonaniu a efektowny przy podawaniu :D Nawet nie czuję, jak mi się rymuję;)

Tak więc - Buon Appetito! :D

4 komentarze:

  1. Uwielbiam włoskie dania :) Taki makaron to niebo w gębie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lubicie, to dorzuć do tych pomidorów trochę czosnku lub cebulę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki obiad :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dokładnie- czosnek i cebulka dodają aromatu! a na dodatek zdrowe- w sam raz na taką pogodę, jaką mam za oknem akurat. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń