15 stycznia 2013

Avocado w roli głównej

Tak leżało u mnie na stole i czekało na swoja kolej:) miało być na pastę do chleba ale...nie wyszło:)
Święta minęły szybko, za szybko jak dla mnie- a po świętach trzeba dać brzuchowi odpocząć.
Smak spodobał mi się bardzo i myślę, że dalej będę kombinować i łączyć różne smaki z avocado, bo okazało się bardzo wdzięcznym owocem:)

Pomysły mam dwa - pierwszy, banalny wręcz :) -obrać avocado i zmiksować z mlekiem (zaszalałam i dałam 3,2%:))- myślę,że było go z 3/4 szklanki. Napój jest boski- coś jak lekka pianka, ptasie mleczko.

Drugi pomysł- zblendować avocado z mlekiem, cukrem pudrem i cynamonem! Proporcje - na oko- trzeba próbować w trakcie mieszania aż uznamy, że jest super:)

Tyle!
Tak mało pracy a ile przyjemności. Mniam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz